X متاسفانه ظرفیت تور تکمیل شده است.

پیاده روی در دل جنگل های زیبا و مه آلود شمال، تماشای قله دماوند از منظری دیگر و ...


این تور برای گروه های خصوصی (خانوادگی، دوستانه و ...) در هر تاریخی که شما بخواهید، اجرا می شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22518435 (021) تماس بگیرید.
خدمات

وسیله نقلیه توریستی در اختیار، صبحانه (رستوران منو باز)، بیمه (تا سقف 800 میلیون تومان دیه كامل و 10 میلیون هزینه درمانی)، تیم اجرایی و ...

لوازم ضروری

كارت ملی، كفش مناسب برای پیمایش جنگل، پانچو (یا پو شاكی كه در مقابل بارش احتمالی باران، آب به داخل آن نفوذ نكند)، زیرانداز، یک وعده غذای قابل حمل، بطری آب (حداقل یک لیتر)، یک دست لباس اضافه، لوازم بهداشتی شخصی

الیمستان یکی از مناطق بکر استان مازندران و در نزدیکی شهر آمل است. سفر بر فراز ابرها ، نمایی بسیار زیبا از قله دماوند، پیاده روی در شیب ملایم از میان جنگلی انبوه که در هر فصل چهره ای متفاوت به خود می گیرد و بسیاری جاذبه های دیگر را در تور جنگل الیمستان، همراه با گروه گردشگری گاندو تجربه کنید.

ضمنا گاندو یک پیشنهاد برای علاقه مندان تورهای دو روزه جنگل دارد که می توانید با کلیک بر روی تور جنگل پیسه سون اطلاعات کامل آن را ملاحظه نمایید.


برای مشاهده جزئیات کامل تورها، روی عناوین تورها کلیک کنید.
تورهای این هفته
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای هفته بعد
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای سفارشی و اختصاصی
گروه گردشگری گاندو برای دوستانی که خواهان سفرهای خصوصی خانوادگی، دوستانه و ... هستند، تورهای متفاوت و متنوعی را مطابق با میل آن ها برگزار می کند.