X متاسفانه ظرفیت تور تکمیل شده است.

گذری در میان باغ‌های هرانده، پیمایش بخشی از غار بورنیک، رودخانه نمرود و ...


این تور برای گروه های خصوصی (خانوادگی، دوستانه و ...) در هر تاریخی که شما بخواهید، اجرا می شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22518435 (021) تماس بگیرید.
خدمات

وسیله نقلیه توریستی در اختیار، صبحانه، بیمه (تا سقف 640 میلیون تومان دیه كامل و 10 میلیون تومان هزینه درمانی)، تیم اجرایی و ...

لوازم ضروری

 كارت ملی، كفش مناسب برای پیاده‌روی، پوشاک مناسب برای حركت در غار، یک دست لباس اضافه، دارو و لوازم بهداشتی شخصی، زیر انداز یک نفره، بطری آب (حداقل یک لیتر)، یک وعده غذای قابل حمل، چراغ پیشانی (یا چراغ قوه)

روستای زیبای هرانده در نزدیکی شهرستان فیروزکوه است. برنامه تور هرانده و غار بورنیک پیاده روی در میان باغ راه های این روستا تا غار بورنیک بوده و در این مسیر، همواره، همراه  با رودخانه پر آب نمرود حرکت می کنیم. از جاذبه های دیگر این تور یک روزه، غار شگفت انگیز بورنیک است؛ غاری با مسیرها و طبقات متعدد که هنوز بعد از گذشت سالیان دراز از اکتشاف آن، بسیاری از قسمت های آن ناشناخته مانده است. یکی از پیشنهادهای گاندو برای علاقه مندان به تورهای طبیعت گردی، این تور یک روزه است که علاوه بر پیاده روی سبک در میان باغ راه ها، هیجان غارنوردی را نیز به همراه دارد.

عکس ها و خاطراتی از تور غار بورنیک و هرانده
همیشه رفتن به جاهای جدید جذابه؛ حالا فکر کن این جای جدید، یه غار بکر باشه که برای رسیدن به اون باید از کوچه باغ های یه روستای زیبا بگذری. در ادامه خاطراتی از همراهان گاندو که در ایام نوروز در این برنامه با ما همسفر شدن رو می خونید.
  • تورغار
  • غار بورنیک
  • روستای هرانده
  • تور یک روزه
ادامه...

برای مشاهده جزئیات کامل تورها، روی عناوین تورها کلیک کنید.
تورهای این هفته
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای هفته بعد
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای سفارشی و اختصاصی
گروه گردشگری گاندو برای دوستانی که خواهان سفرهای خصوصی خانوادگی، دوستانه و ... هستند، تورهای متفاوت و متنوعی را مطابق با میل آن ها برگزار می کند.