X متاسفانه ظرفیت تور تکمیل شده است.

رودخانه پیمایی در دل جنگل های منطقه حفاظت شده خیبوس و انجیلی سی و ...


این تور برای گروه های خصوصی (خانوادگی، دوستانه و ...) در هر تاریخی که شما بخواهید، اجرا می شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22518435 (021) تماس بگیرید.
خدمات

وسیله نقلیه توریستی در اختیار، صبحانه، بیمه (تا سقف 6400 میلیون تومان دیه كامل و ۵ میلیون تومان هزینه درمانی)، تیم اجرایی و ...

لوازم ضروری

کارت ملی، کفش مناسب برای پیاده روی، پوشاک مناسب و راحت برای حرکت در آب، یک دست لباس و کفش اضافه (به علت خیس شدن لباس ها و کفش ها در رودخانه)، یک وعده غذای قابل حمل، لوازم بهداشتی شخصی

تور پلنگ دره، یک تور خنک و مناسب برای ایام گرم سال است. حالا که روزهایی داغ را پیش رو داریم، با این تور به آب و خنکای آن پناه می بریم. رودخانه ای را پیمایش می کنیم که اطرافش را جنگل های بکر و دست نخورده پوشانده است. در این تور یک روزه ما از جنگل و آب یک جا لذت می بریم.

از گونه های درختی این منطقه می توان ممرز، توسکا، انجیلی و شمشاد را نام برد و از گونه های جانوری آن می توان به مارال، شوکا، پلنگ، خرس قهوه ای، شغال، گراز، روباه معمولی و تشی اشاره کرد.


برای مشاهده جزئیات کامل تورها، روی عناوین تورها کلیک کنید.
تورهای این هفته
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای هفته بعد
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای سفارشی و اختصاصی
گروه گردشگری گاندو برای دوستانی که خواهان سفرهای خصوصی خانوادگی، دوستانه و ... هستند، تورهای متفاوت و متنوعی را مطابق با میل آن ها برگزار می کند.