X متاسفانه ظرفیت تور تکمیل شده است.

سفر به سرزمين سبز، قبرستان ديرين و به يادماندنی، زيارتگاه خالد نبی، آبشار شير آباد، گنبد قابوس و ...


این تور برای گروه های خصوصی (خانوادگی، دوستانه و ...) در هر تاریخی که شما بخواهید، اجرا می شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22518435 (021) تماس بگیرید.
خدمات

اتوبوس وی آی پی در اختيار، 2 صبحانه، 2 ناهار، 1 شام، اقامتگاه (خانه محلی)، بیمه (تا سقف 640 میلیون تومان دیه كامل و 10 میلیون تومان هزینه درمانی)، تیم اجرایی و ...

لوازم ضروری

شناسنامه، كفش مناسب برای پياده روی، ظروف شخصي (ليوان، بشقاب، قاشق و چنگال)، پوشاک مناسب فصل، لوازم بهداشتی شخصی

در شمال شرقی ایران، منطقه ای خوش آب و هوا با تاریخی کهن به نام ترکمن صحرا قرار گرفته که موقعیتی مناسب برای گردشگری دارد. از مکان هایی که در تور ترکمن صحرا مورد بازدید قرار می گیرد، گنبد کاووس با زیبایی های طبیعی و تاریخی اش است که از میان آن ها می توان به میله گنبد کاووس اشاره کرد؛ این بنا مقبره ی قابوس بن وشمگیر بوده و بلندترین بنای آجری جهان به شمار می رود. همچنین آرامگاه خالد نبی (پیغمبری که چهل سال قبل از پیامبر اسلام می زیسته است) که در منطقه ی کوهستانی و با شکوه گوگجه داغ (هزار دره) واقع شده، مورد بازدید قرار می گیرد.

از دیگر جاذبه های این تور می توان به آبشار شیرآباد اشاره کرد. این آبشار در جنگل های انبوه و دیدنی گلستان، در هفت طبقه واقع شده است. گروه گردشگری گاندو در تور ترکمن صحرا، شما را به تماشای جاذبه های طبیعی و تاریخی این منطقه فرا می خواند.


برای مشاهده جزئیات کامل تورها، روی عناوین تورها کلیک کنید.
تورهای این هفته
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای هفته بعد
    توری برای نمایش وجود ندارد.
تورهای سفارشی و اختصاصی
گروه گردشگری گاندو برای دوستانی که خواهان سفرهای خصوصی خانوادگی، دوستانه و ... هستند، تورهای متفاوت و متنوعی را مطابق با میل آن ها برگزار می کند.